Renses | Branding Subaru’s eerste elektrische SUV
Renses is een autodealer die van vader op zoon is doorgegeven en die zich nu focust op elektrische auto’s. Met CirQulus zijn zij bovendien een one-stop-shop voor alle elementen die bij verduurzaming komen kijken.
De uitdaging
Sinds 2022 is Renses de meest prominente dealer voor de nieuwste elektrische SUV van Subaru: de Solterra. Renses biedt, naast het standaard model, ook een limited edition aan die je volledig zelf kunt samenstellen. Ga je voor de bumper in lakkleur? Past lederen rode bekleding bij jou? Of kies je voor het gouden star teken?
Renses wilde de marketing al opstarten vóórdat de auto daadwerkelijk in de haven van Rotterdam gearriveerd was. Wat inhield dat er nog geen beelden waren van de limited edition, nog geen beelden om in de configurator op te nemen en om mee te communiceren.
De vraag aan ContentKunstenaar: kunnen jullie de beelden van het standaard design omtoveren in visuals van de limited edition?
Yes we can! Onze photoshop-kunstenaar heeft een knap staaltje werk afgeleverd. De samenwerking is na deze vraag verder uitgebreid.
De oplossing
Wat begon met een photoshop-opdracht, werd vervolgens uitgebreid met animaties, het inrichten en onderhouden van de social media kanalen, social media planning en strategie, fotografie, brochuredesign, video’s en campagnestrategie. Samen zetten we steeds een stap verder. Geen idee is te gek en de mogelijkheden zijn eindeloos.
- Photoshop
- Campagnestrategie en -design
- Video en animatie
- Fotografie
- Brochuretekst en -design
- Strategie en planning
- Social media – LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok