Less Grey | Merkbekendheid

Het is de missie van Less Grey om de btw-rechten van klanten te beschermen en te optimaliseren. Btw is daarbij niet alleen werk voor medewerkers van Less Grey, maar ook hun passie. Zij kijken naar de wereld door een btw-bril: transacties en dagelijkse overeenkomsten en processen hebben allemaal een btw-aspect.
De uitdaging
Less Grey zocht een marketeer voor het creëren van merkbekendheid en voor ondersteuning bij het creëren van nieuwe proposities. Een interessante samenwerking, die gaandeweg steeds verder is ontwikkeld.
De oplossing
Sinds 2019 hebben we onder meer ondersteund bij:
- Merkidentiteit met multibranding
- Ondersteuning bij propositie VAT4U, Marosa en iOSS
- Vertaling van Engelse website VAT4U naar Nederlands
- Ondersteuning bij website-redesign Less Grey
- SEO analyse en -verbeteringen
- SEO websiteteksten
- Blogs, weggevers en webinars
- Social media
- E-mailmarketing rondom de webinars
- Huisstijl redesign: logo, iconen, briefpapier, visitekaartjes, handboek
Dit vindt de klant
“Samen met Nancy hebben we onder meer een contentstrategie gemaakt en onze website aangepast. Nancy heeft onze multibranding opgepakt en een duidelijke identiteit neergezet. Hands-on en met een frisse blik kunnen we samen verder met onze online presentatie.”
Paul Cramer – eigenaar Less Grey
Prima samenwerking met Nancy en haar team. Niet alleen voert ze alles uit, maar juist ook bij het meedenken over de richting en vorm waarin wij, als Less Grey, willen groeien heeft Nancy goed geholpen.
Bas de Koning – eigenaar Less Grey

Het resultaat
Hieronder een aantal concrete resultaten van alle acties:
- Nederlandse website VAT4U
- Redesign en teksten Less Grey
- Redesign huisstijl
- Flinke stijging in SEO positie op gewenste keywords