RevalidatiePlanners | Naamsbekendheid vergroten

April 2021 - still going strong

RevalidatiePlanners heeft één overkoepelend doel: zorgorganisaties helpen de continuïteit van de zorg te waarborgen door het detacheren van opgeleiden en enthousiaste planners met een hart voor de zorg. Maar dat is niet het enige wat zij doen, RevalidatiePlanners houdt zich ook bezig met procesoptimalisatie, consultancy en trainingen.

Om de naamsbekendheid te vergroten onder de doelgroep heeft RevalidatiePlanners en online/social media plan ontwikkeld. Kennis delen, potentiële klanten werven en plannen als vak op de kaart zetten zijn hier leidend.

De uitdaging

Het doel voor ContentKunstenaar is duidelijk: vergroot de naamsbekendheid van RevalidatiePlanners, of één van haar zusjes ThuiszorgPlanners, GHZPlanners en ZiekenhuisPlanners. Het is belangrijk dat potentiële klanten weten wat RevalidatiePlanners doet en wat zij precies kunnen verwachten als ze de samenwerking aan gaan. Wie is RevalidatiePlanners en wat maakt hen zo uniek?

De oplossing

ContentKunstenaar begon in 2021 met de websiteteksten van ThuiszorgPlanners en voert inmiddels de volledige contentmarketingstrategie uit van RevalidatiePlanners, ThuiszorgPlanners, GHZPlanners en ZiekenhuisPlanners. Hierbij werken we flexibel en pakken we alles op wat nodig is. De hoofdtaken zijn op te delen in:

  • Website onderhoud
  • SEO websiteteksten maken en optimaliseren
  • Blogs creëren
  • Social media
  • Webinars organiseren
  • E-mailmarketing
  • Brochures en design
  • Ondersteuning bij advertising

Dit vindt de klant

“Nancy heeft binnen korte tijd onze content en gebruik van social media enorm geprofessionaliseerd. Daarnaast heeft ze snel de juiste toon te pakken in haar teksten. Nancy denkt erg breed mee en heeft ons bedrijf hierdoor een flinke boost gegeven.”

– Morrison Lesger, eigenaar RevalidatiePlanners

 

“Wil je voor je bedrijf een goede online zichtbaarheid met goede content? Zoek je naar iemand die met je mee denkt en zelf met goede voorstellen komt? Dan ben je bij Nancy aan het goede adres!”

– Erik Braun, eigenaar RevalidatiePlanners

Resultaten

We lichten hieronder van alle werkzaamheden een aantal resultaten uit.


Website, blogs en SEO

Voor alle labels hebben we de SEO websiteteksten geschreven, werken we continu aan de SEO-positie en vullen we het kenniscentrum met blogs, brochures, kennisdocumenten, webinars en hebben we recent een begrippenlijst toegevoegd.

Voor ThuiszorgPlanners doen we dit nu het langst, en daar zijn de resultaten al mooi te zien. De gemiddelde positie van de website op gewenste keywords is 13. Waarbij 21 keywords op de eerste pagina van Google te vinden zijn. Daarnaast dragen de diverse downloads en webinars voor een stroom nieuwe contacten in Mailchimp, die we weer opvolgen met e-mailmarketing.

E-mailmarketing

Voor RevalidatiePlanners en dochterlabels hebben we de volledige e-mailmarketing opgezet. Dit heeft geresulteerd in een groei van 0 tot ruim 1.600 contacten in minder dan 2 jaar. E-mailmarketing vertaalt zich naar mailings rond webinars, salesmails naar het segment beslissers en nieuwsbrieven.

Social media

We hebben zowel de bedrijfskanalen, als personal branding van de eigenaren, managers en kantoorteam bijgehouden. De strategie focust zich op LinkedIn en neemt de bedrijfskanalen op Instagram en Facebook secundair mee (met name voor werkgeversimago). Op LinkedIn hebben we voor de bedrijfspagina ThuiszorgPlanners een groei weten te realiseren van ruim duizend nieuwe volgers ieder jaar.

Ook je merkbekendheid vergroten?

Ben jij ook klaar om gevonden te worden door jouw ideale klant, maar kan je nog wel wat hulp gebruiken? Schakel dan onze contentkunstenaars in.
Heb je een vraag? Stel ‘m hier!