Tone of voice
Jouw tone of voice is essentieel voor sterke marketinguitingen. Het is de manier waarop je klanten aanspreekt. Het zijn de woorden die je gebruikt op je website, in je nieuwsbrieven en op social media.

Zo helpen wij jou
Blijf plakken bij je doelgroep
In de meeste organisaties zijn meerdere collega’s met communicatie bezig en ontstaan er net zoveel manieren om deze communicatie vorm te geven. Het resultaat is een rommelig beeld voor de doelgroep en klanten.
Een tone of voice die bij je organisatie, je merkverhaal en je doelgroep past. Daardoor blijft je content plakken en verleid je jouw ideale klant om voor jouw merk te kiezen.

Wat houdt een tone of voice in?
Een tone of voice is de boodschap van je organisatie, die je op een specifieke manier overbrengt. De stem en boodschap zijn voor iedereen herkenbaar en eenvoudig toe te passen. Collega’s die teksten schrijven, weten waar zij rekening mee moeten houden. Sales weet hoe zij klanten aanspreken. Marketing weet welke woorden zij wel en niet moeten gebruiken.

Milou Volman
Waar kunnen we je mee helpen?

Nog vragen?
We begrijpen dat het inschakelen van een marketingbureau vragen oproept. Om je op weg te helpen hebben we alvast drie veelgestelde vragen beantwoord. Voor meer vragen kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Ieder bedrijf heeft een eigen tone of voice. Dit hangt samen met de identiteit van je bedrijf en je klanten/ doelgroep. We gaan samen aan de slag om de passende toon te vinden. Is deze persoonlijk of corporate? Grappig of serieus? Klassiek of modern?
Definieer veel… Er is zeker wat input nodig. We geloven sterk in co-creatie en laten je graag deelnemen aan het proces. Wij hebben verstand van het ontwikkelen van een tone of voice, maar jij kent jouw organisatie het beste. In het begin hebben we daarom het liefst frequent contact.