Huisstijl
Laat zien wie je bent! Geef je merk kleur en een herkenbare look & feel met een doordachte huisstijl. Afgestemd op jouw organisatie, doelgroep en toepasbaar voor alle online en offline kanalen.
Zo helpen wij jou
Jouw eerste indruk
Zorg dat jouw merk staat als een huis. Het is die cruciale eerste indruk. Een professionele huisstijl laat zien wat jij voor jouw klant betekent en wat de kernwaarden zijn.
Dit levert een huisstijl jou op
- Het geeft je merk en je verhaal een ‘gezicht’
- Je creëert herkenbaarheid en eenduidigheid
- Je organisatie straalt uit waar je voor staat
- Je spreekt een specifieke doelgroep aan
- Je onderscheidt jezelf van de concurrentie
Sarah Fasel - Boer
Deze klant ging je voor
Voor Less Grey hebben we het logo en de huisstijl opgefrist en aangevuld.
Waar kunnen we je mee helpen?
Nog vragen?
We begrijpen dat het inschakelen van een bureau voor je huisstijl vragen oproept. Om je op weg te helpen hebben we alvast een paar veelgestelde vragen beantwoord. Voor meer vragen kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
We pakken het huisstijltraject doorgaans aan in vier fases. Eerst pre-design. We gaan aan de slag met een moodboard en brainstormen met jou tot we een goed idee hebben van de wensen. In de tweede fase leveren we een aantal conceptvoorstellen op. We ontvangen graag je feedback en gaan door met 1 of 2 concepten. In de derde fase is er nog ruimte voor feedback, waarna we de huisstijl opleveren in fase vier.
Jazeker. Na oplevering (en betaling van de factuur) ben je de trotse eigenaar van de huisstijl en de ontwerpen. Je mag het volledig naar eigen inzicht gebruiken.
In de eerste fase sturen we meestal 3-5 conceptvoorstellen. Je kunt hier jouw feedback op geven en dan borduren we voort op één of twee van de concepten. Of misschien komen we tot de conclusie dat we nog meer concepten moeten presenteren. We gaan door tot je tevreden bent!
Yes! We verzorgen ook een ‘restyling’ van een logo of huisstijl. We maken het weer fris, maar behouden de herkenbare elementen. We kunnen ook extra elementen maken op basis van dit redesign. Denk aan templates, icons en drukwerk.