Vindbaar in Google

Gevonden worden precies op het moment dat je doelgroep naar jouw product of dienst zoekt met een koopintentie. Hoe mooi zou dat zijn? 

Jouw vindbaarheid in Google is in grote mate afhankelijk van kwalitatief goede en doelgerichte content. Daar kan ik je mee helpen, kijk voor meer informatie over contentcreatie op deze pagina. Maar: een goed begin is het halve werk.

Dat houdt in: zoekwoordenonderzoek en een contentstrategie.

Zoekwoordenonderzoek

Op basis van een zoekwoordenonderzoek bepalen we op welke woorden jouw business gevonden zou moeten worden. We bepalen zoekwoorden voor iedere informatieve pagina, landingspagina’s, blogs en overige artikelen.

Contentstrategie

Uiteindelijk staat content centraal. Google wil haar gebruikers namelijk van het best mogelijke antwoord voorzien. Idealiter vormt het zoekwoordenonderzoek de basis voor deze strategie. Hier bouwen we op voort.

We stellen scherp wie we willen bereiken en wat de doelstellingen zijn. We bepalen contentpeilers en geven indien mogelijk al invulling aan de contentkalender. Het resultaat: een strategie die werkt en je doelgroep bereikt. 

"Samen met Nancy hebben we onder meer een contentstrategie gemaakt en onze website aangepast. Nancy heeft onze multibranding opgepakt en een duidelijke identiteit neergezet. Hands-on en met een frisse blik kunnen we samen verder met onze online presentatie."
Paul Cramer
Paul Cramer
Eigenaar Less Grey, VAT4U NL & Marosa NL

Ook samen aan de slag?