Contentstrategie en -planning
We zijn ervan overtuigd dat een goede contentstrategie essentieel is voor effectieve content. Zo zorg je ervoor dat content niet alleen vermakelijk is, maar ook de behoeften van de doelgroep aanspreekt.

Zo helpen wij jou
Trek de juiste klanten aan met een contentstrategie
Met een contentstrategie heb je een basis voor content die raakt en bijdraagt aan je bedrijfsdoelstellingen. We stellen de doelgroep scherp en bepalen de doelstellingen, contentpijlers en de contentkalender. Idealiter onderzoeken we ook de huidige en de gewenste SEO-positie en identificeren we de SEO-fouten en -kansen. Zo weten we zeker dat onze inspanningen ook in Google resultaat boeken.

Deze klant ging je voor
Voor Less Grey hebben we onder meer een strategie, SEO-onderzoek en contentkalender gemaakt.

Waar kunnen we je mee helpen?

Nancy van Bemmel
Nog vragen?
We begrijpen dat het inschakelen van een contentmarketingbureau vragen oproept. Om je op weg te helpen hebben we alvast drie veelgestelde vragen beantwoord. Voor meer vragen kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
In een contentstrategie ontwikkelen we een basis voor content die raakt en bijdraagt aan je bedrijfsdoelstellingen. Onderdelen die hierin terugkomen zijn onder meer de doelstellingen, doelgroep, kanalen, tone-of-voice en design, contentpijlers en contentkalender.
We kijken in het SEO-onderzoek naar de huidige positie, relevante zoekwoorden, de positie en zoekwoorden van concurrenten, de fouten in de website en geven op basis van deze elementen advies voor kansen en verbeteringen.
We geloven sterk in co-creatie en laten je graag deelnemen aan het proces. Wij hebben verstand van contentstrategie en planning, maar jij kent jouw organisatie het beste. We hebben daarom frequent contact.