Blogs en interviews
Content gaat vaak over tekst. Als je dit weghaalt van je website, je socials en andere communicatie, dan is er weinig inhoud over en is je website nergens te bekennen. Met blogs zorg je voor thoughtleadership & vindbaarheid in Google.
Zo helpen wij jou
Effect van blogs
Met je blogs vertel je jouw verhaal, bied je informatie en inspiratie. Het trekt je doelgroep naar je website en zorgt ervoor dat je gezien wordt als kennispartner. De eerstvolgende keer dat je doelgroep jouw dienst of product nodig heeft? Dan denken ze aan jou.
Klantinterviews
Vraag je reviews op van klanten? Dan besef je je dat het sterker overkomt als een klant jou aanbeveelt, dan wanneer je dit zelf doet. Maar je kunt nog een stap extra zetten door je klanten te interviewen en dit interview te delen als artikel (of podcast of video).
Cato Verhoeven
Deze klant ging je voor
Voor EVA schrijven we SEO-blogs en verbeteren we zo de positie van de website in de Google-resultaten.
Waar kunnen we je mee helpen?
Nog vragen?
We begrijpen dat het inschakelen van een contentmarketingbureau vragen oproept. Om je op weg te helpen hebben we alvast drie veelgestelde vragen beantwoord. Voor meer vragen kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
In principe wel. We maken merken en onderwerpen namelijk snel eigen. Zo hebben we onder meer klanten in diverse sectoren. Denk aan btw, software, zorg, theater en automotive. In het begin zullen we frequent contact hebben om samen te schaven aan de tone-of-voice.
Zeker. Sterker nog: voor de meeste klanten doen wij dat ook. Kost niet veel tijd voor ons en scheelt jou wel weer wat gedoe. We hebben ervaring met CMS-systemen zoals WordPress en Hubspot. Maar ook andere systemen maken we vast snel eigen.